پشتیبانی

شرایط خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی کاوش صرفاً در حد تعاریف سیستم کاوش و شامل نصب نرم‌افزار، آموزش و رفع اشکال بوده و سایر موارد مربوط به سیستم عامل، آنتی ویروس، شبکه (سخت افزاری و نرم افزاری)، اشتباهات کاربری، و... جزو این خدمات نخواهد بود.
رفع باگ‌ احتمالی (در حد سیستم خریداری شده) جزء تعهدات کاوش می‌باشد.
در موارد حضوری پس از انجام خدمات، مبلغ آن نقداً دریافت می‌شود و در سایر موارد پس از دریافت مبلغ توسط کاوش (واریز به حساب)، ارائه خدمات انجام خواهد گرفت.
ارائه خدمات به صورت حضوری با ارسال درخواست کتبی و تعیین وقت قبلی انجام خواهد گرفت. ارائه ویرایش جدید نرم‌افزار تنها در حد نرم‌افزار و امکانات خریداری شده صورت می‌گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع و تعرقه‌های خدمات پشتیبانی با ما در تماس باشید.

درخواست پشتیبانی
ملزومات جانبی

برنامه‌ها و راهنماهای جانبی

نرم‌افزارهای کاوش همگی دارای راهنمای کاربری نرم افزاری است که همه جزییات را به صورت کامل تحت پوشش قرار داده است. راهنمای برنامه های مختلف را از طریق لینک های روبرو می توانید دریافت کنید. همچنین در صورت نیاز به برنامه کنترل از راه دور می توانید Any Desk را دانلود نمایید.