به منظور رفاه حال مشتریان، شرایط خدمات پس از فروش و پشتیبانی نرم افزار کاوش به شرح زیر ارایه میگردد. برای استفاده از این خدمات کافیست تا فرم ذیل را تکمیل و برای این دفتر ارسال فرمایید تا در اسرع وقت کارشناسان کاوش جهت هماهنگی با شما تماس بگیرند.
لازم به ذکر است بررسی و رفع اشکالات و موارد مربوط به سختافزار و سیستم عامل و سایر نرمافزارهای نصب شده بر روی سیستم عامل نظیر آنتیویروس و به روزرسانی آنها و همچنین موارد مربوط به امنیت سیستم و شبکه نظیر فایروال جزو تعهدات شرکت نمیباشد.
مراجعه كارشناس کاوش به مركز شما:
الف) در محدوده شهر تهران: به ازای هر ساعت معادل تعرفههای شرکت در همان روز دریافت میگردد.
ب) خارج از شهر تهران: به ازای هر روز کاری معادل تعرفههای شرکت به علاوه هزینه ایاب و ذهاب و اقامت احتمالی.
مراجعه شما به دفتر كاوش:
در صورت انجام خدمات پشتیبانی در محل کاوش به ازای هر ساعت معادل تعرفههای شرکت دریافت میگردد. کلیه هزینههای فوق نقداً در محل دریافت میگردد. لذا خواهشمند است مراحل اداری و مالی را قبلاً، هماهنگ فرمایید.
ارایه خدمات از راه دور (Online):
این نوع خدمات صرفاً برای کاربران نرمافزارهای تحت وب کاوش و از طریق اینترنت با پرداخت مبلغ، معادل تعرفههای شرکت به ازای هر ساعت انجام میگیرد. در موارد خاص پس از ارسال درخواست کتبی هر مرکز و برآورد هزینه توسط کارشناس کاوش، با پرداخت مبلغ مشخص شده ارائه خدمات انجام خواهد شد.