شرایط خدمات پشتیبانی
  • خدمات پشتیبانی کاوش صرفاً در حد تعاریف سیستم کاوش و شامل نصب نرم‌افزار، آموزش و رفع اشکال بوده و سایر موارد مربوط به سیستم عامل، آنتی ویروس، شبکه (سخت افزاری و نرم افزاری)، اشتباهات کاربری، و... جزو این خدمات نخواهد بود.
  • رفع باگ‌ احتمالی (در حد سیستم خریداری شده) جزء تعهدات کاوش می‌باشد.
  • در موارد حضوری پس از انجام خدمات، مبلغ آن نقداً دریافت می‌شود و در سایر موارد پس از دریافت مبلغ توسط کاوش (واریز به حساب)، ارائه خدمات انجام خواهد گرفت.

  • ارائه خدمات به صورت حضوری با ارسال درخواست کتبی و تعیین وقت قبلی انجام خواهد گرفت. ارائه ویرایش جدید نرم‌افزار تنها در حد نرم‌افزار و امکانات خریداری شده صورت می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع و تعرقه‌های خدمات پشتیبانی اینجا کلیک کنید.

درخواست پشتیبانی برخط
نرم‌افزار تیم‌ویوئر
درایور قفل سخت افزاری
فونت های ضروری
ویرایشگر حرف کاف